Αρασέλη Λαιμού
'Στην πραγματική ζωή απλά μένουμε στο επίπεδο της ενοχής'
Δημήτρης Κανελλόπουλος
'Πιστεύω πολύ στην κίνηση της κάμερας'
Γιώργος Γούσης
'Υπάρχει ένας σκοπός, αλλά είναι ένα πρόσχημα'
ΦΥΤΑ
'Ο κινηματογράφος είναι η κατ εξοχην πολιτικη τεχνη'
Νίκος Γραμματικός
Από την πραγματικότητα στην αλήθεια
Γιάννης Οικονομίδης
'Δεν ήθελα να είμαι πλανοθέτης, αλλά δραματουργός'
Θοδωρής Δημητρόπουλος
'Η κριτική δεν πρέπει να φοβάται να παθιαστεί'
Άκης Καπράνος
'Δεν είναι σινεφίλ αυτός που βλέπει μόνο καλές ταινίες'
The Boy (Αλέξανδρος Βούλγαρης)
'Στην "Winona" ήμουν όσο πιο απλός και αγαπησιάρης έχω υπάρξει'
Ρηνιώ Δραγασάκη
'Το να είσαι ακατάτακτος είναι ωραίο, αλλά και δύσκολο'
Παναγιώτης Τιμογιαννάκης | print
'Η κριτική είναι λόγος και ανάλυση. Και όχι αστεράκια και βαθμοί'
Όλιβερ Λάσε
"Η ταινία δείχνει τα τελευταία αποµεινάρια του κόσµου της υπαίθρου, ενός κόσµου υπό εξαφάνιση"
Tζοάνα Χογκ
"Ακολουθώ το ένστικτό µου, δεν κοιτάζω γύρω µου για να συγκρίνω τον εαυτό µου, γιατί αυτό είναι επικίνδυνο· µένω στον δικό µου τρόπο"
Γιώργος Αρβανίτης
"Για να κάνεις µια καλή ταινία, χρειάζεσαι τρία πράγµατα: ένα καλό σενάριο, ένα καλό σενάριο και ένα καλό σενάριο"
Αντρέας Χόρβατ
"Για να βελτιώσουµε την αίσθηση του ντοκιµαντέρ, δεν είχαµε σενάριο"
Νικολά Μπεντός
"Αυτός ο χαρακτήρας έχει λίγη από την αµφιθυµία που διακρίνει τη σχέση µου µε την πρόοδο"
Μέι ελ-Τούκι
"Γίνεται δύσκολο να ορίσεις εδώ τι είναι λάθος και τι σωστό"
Μπερτράν Μαντικό
'Μισώ τα σύνορα και μου αρέσουν αυτοί που τα διασχίζουν'
Μάρτιν Σκορσέζε, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Αλ Πατσίνο
'Οι ταινίες της Marvel κάνουν την αίθουσα λούνα παρκ'
Σύλλας Τζουμέρκας
'Θελήσαμε να αναδείξουμε αυτή την αίσθηση της ξαφνικής λάμψης μέσα από τον βούρκο'
Χανς Πέτερ Μόλαντ
'Οταν απεικονίζεις ανθρώπους, η σωματικότητά τους είναι εντελώς υποτιμημένη'
Κεν Λόουτς
'Τώρα, ο εργαζόμενος αναλαμβάνει όλο το ρίσκο και αναγκάζεται να γίνει ο ίδιος εκμεταλλευτής του εαυτού του'
Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας
'Οι αρχές της εικόνας διαφέρουν από εκείνες του γραπτού λόγου και απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση'
Νίνος Φενέκ-Μικελίδης
'Εβαζα και αστεράκια δίπλα σε κάθε ταινία, όπως έκαναν και τα αγγλικά περιοδικά'
Πέδρο Αλμοδόβαρ
'Μελετώ την κάθε λεπτομέρεια με μεγεθυντικό φακό'
Ναντάβ Λαπίντ
'Αν ο κινηματογράφος είναι κίνηση, χορογραφία, δεν υπάρχει κανένας λόγος η κάμερα να μην χορεύει και αυτή μαζί'
Κώστας Γαβράς
'Η ταινία αυτή έχει να κάνει με την πολιτική, τον διάλογο και τη δράση'
Σελίν Σιαμά
'Εχω περάσει τη ζωή μου αγαπώντας ταινίες που ενίοτε με μισούσαν'
Άρης Σερβετάλης
Η αδράνεια σαν η μόνη αλήθεια
Νίκος Λαμπό
'Ο φόβος είναι το βασικό χαρακτηριστικό της εποχής μας'