Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Περιοδικό κινηματογράφου
Σινεμά, κριτική & προβολές στην πόλη
Μενού λογαριασμού χρήστη
Είσοδος
Μενού
ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΣΕΠΗΣ 2024
ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΣΕΠΗΣ 2023
ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΙΝΕΜΑΤΕΚ
Η ΕΚΔΟΣΗ
Όλα τα Τεύχη
ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2024
ΚΕΙΜΕΝΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
DIRECTOR'S CUT
Κινηματογράφος Χωρίς Κάμερα
Poor things | κριτική
Υπέροχες μέρες | σημείωμα
Animal | κριτική
L | editorial 19
PDSFF24 | Love & Revolt 7-10 Μαρτίου
24 mise en abyme πορτραίτα της Ανιές Βαρντά | δοκίμιο
Οι Πραγματικές Θάλασσες Είναι Οι Ωκεανοί | κριτική
Κυκλώνοντας τη Δράμα | DISSF 46
Απόφαση φυγής | κριτική
Broadway | κριτική
Τοποθετήσεις αιθουσαρχών | Συνέντευξη τύπου 4-4-23
Τα Σινεμά μας, η Πόλη μας: συνέντευξη τύπου 4-4-23
Τα ρούχα της αυτοκράτειρας (Spencer, Ο Κορσές) | κριτική
Ι.Ω | σενάριο
Τα Πνεύματα του Ινισέριν | κριτική
Athena | κρτική
Το Τρίγωνο της Θλίψης | κριτική
Ντόντο | editorial 18
Οι γκρεμιστες της Αθήνας
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου: Ιντεάλ, Άστορ [update]
France | κριτική
Οι Ροδακινιές του Αλκαράς | κριτική
Ακατοίκητο fakeness | editorial 17
Το Τέλειο Αφεντικό | κριτική
Αγέλη Προβάτων | κριτική
Memoria (Απιτσατπόνγκ Βερεσεθάκουλ) | κριτική
Η φιλμογραφία ως βιβλικός υπομνηματισμός: Το Άσμα Ασμάτων στον κινηματογράφο
Αγία Έμυ (Αρασέλη Λαιμού) | κριτική
Music Cinematek: Παράλληλοι αυτοσχεδιασμοί στο 24ο ΦΝΘ
Σημειώσεις από το πεδίο | χρονογράφημα
Waiting | editorial 16
Κριτική: Μήλα, του Χρήστου Νίκου
Μήλα - Το σημείωμα του σκηνοθέτη
Κριτική: Πρόστιμο, του Φωκίωνα Μπόγρη
Ο κόσμος που λιώνει: Πρόλογος έκδοσης
Cinema Assassination: ή αλλιώς, μια ακόμα μπαναλιτέ του κακού
Δέκα ταινίες του 43ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας
Επείγον
Editorial 14: Ανάμεσα στο φιξιόν και την πραγματικότητα
Κριτική: Περσόνα, του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
Ανωτέρα Βία: καλπάζοντας στην ουτοπία του ελληνικού σινεμά
Κι ο θάνατος δε θα’ χει πια εξουσία… (Ντύλαν Τόμας)
Editorial 13: Το Μέλλον. Όνειρα & Εφιάλτες
Σινεμά στο όριο
Έμα - Το Εικόνισμα της Νέας Ουτοπίας
JMS | Swans: υπόθεση ζωής ή θανάτου
Editorial 12: Ένα άλλο παρελθόν είναι δυνατό
Κριτική: Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς, του Γιάννη Οικονομίδη
Κριτική: Έμα, του Πάμπλο Λαραίν
Μια κριτική του υπαρκτού κόσμου στα χνάρια του Νέτφλιξ
JMS | The National: Μια Οικογενειακή Υπόθεση
Editorial 11: Casual Cinema
Οι ζωντανοί και το περιστέρι
Κριτική: Ο Φάρος, του Ρόμπερτ Έγκερς
Ο Δεκάλογος του 2019
Midnight Express
JMS | Εσύ με ποιον Ramone είσαι;
Editorial 10: Το σινεμά του μέλλοντός μας
Σηµειώσεις για ένα Σινεµά, µη Σινεµά
Χωρίς Αγάπη
Ντούσαν Μακαβέγιεφ: αναρχία στο γιουγκοσλαβικό σινεμά
Μανιφέστο: ΔΙΕΘΝΗΣ / ΑΣΑΦΕΙΑ
ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΑ ΤΟΝ ΠΑΓΑΝΑ; (ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ)
Κριτική: Φάνι και Αλέξανδρος, του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
JMS | Η Grace Jones και τα Καπέλα της
Editorial 9: Celebrate
Κριτική: Η Βασίλισσα της Καρδιάς, της Μέι ελ-Τούκι
Τζόκερ: Put on a happy face
Ο Κεν Λόουτς και πώς η εργατική τάξη πηγαίνει στον «παράδεισο»
Κριτική: Δυστυχώς Απουσιάζατε, του Κεν Λόουτς
Editorial 8: Σημειώσεις για ένα φανταστικό περιοδικό
Κριτική: Συνώνυμα, του Ναντάβ Λαπίντ
Κριτική: Παράσιτα του Μπονγκ Τζουν Χο
Editorial 7: Αντανακλάσεις
Ο Ελέφαντας Στέκεται
Editorial 6: Βρες τον Εισβολέα
Luis Buñuel
Γιάννης Μπακογιαννόπουλος | Γαλαξίας : η εκτέλεση ενός μύθου
Για τις ζέμπρες που προστατεύουν την Ευρώπη: Με αφορμή την τελευταία ταινία του Φρανσουά Οζόν
Αλέξης Αλεξίου | Παιχνίδι με τη Φωτιά, του Λi Τσανγκ-Ντονγκ
ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΣΕΠΗΣ 2024
ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΣΕΠΗΣ 2023
ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΣΙΝΕΜΑΤΕΚ
Η ΕΚΔΟΣΗ
Όλα τα Τεύχη
ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2024
ΚΕΙΜΕΝΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
DIRECTOR'S CUT